short entry :)

assalamualaikum..

there is no updated post for a few months because I am now in final semester. yes! final .its Final bebeh! grrrrr.
busy sangat dengan assignment, quiz, test and what so ever. dan yang paling penting Running Man tak boleh tinggal. 
Currently  aku addicted dengan Korean reality game show 'running man' ..kelakar gila diaorang ni..serius! aku syorkan siapa2 yang tengah tensyen tu silalah tengok RM ni..setakat ni tengah showing lagi maybe dekat tv dah 70 something episode..tapi kalau korang tengok sure hilang stress..betul tak tipu ! aku memang bukan kelab Kpop ke hape..tapi bila aku  layan kesengalan diaorang memang aku sekali jadi sengal.ketawa terguling2.haha.. tapi RM, RM jugak..still tak boleh berenggang dengan notes Pharmeceutical analysis and pharmaceutical microbiology.. 2subject ni memang mencabar otak kecil aku ni -.-
semester last ni pulak lah subject nak hardcore semuanye. nyampahss!
okbailajulaju.jumpa lagi bila aku tak busy:)


tengok tu mata sembab sebab banyak study.
ok tipu  -_-

No comments:

Post a Comment