ape nak jadi...

assalamualaikum...

hari ni aku la manusia yang paling speechless!
bila piikirkan banyak benda tak setel2 lagi..Tolongla..even cuti raya 2minggu tapi sangat tak adil bila 1minggu dr cuti raya tersebut adalah REVISON WEEK..*ish..tapi bersyukur sbb sem lepas takde langusng revision week:) pagi tadi mood study datang la jugak..sempat la menghadap notes pharmaco and hafal nama2 pelik..tapi segalanya terbantut bila.........................

"assalamualaikum......"
faham2 je la raya2 ni.:)

semester ni ringan2 je..tapi ade pulak OSCE(objective and subjektive clinical exam)..exam ni wajib utk semua student pharmacy tahun akhir sebabnye exam ni menguji ape yang dah kite study almost 3years ni..termasuklah microb,pharmaco,drug distribution, pharmaceutics semua bagai..adoi...aku mana lah nak ingat semua tu..aku ni orang yang jenis study sebab exam je..habis exam je semua gone!haha..
 
 hari tu sebelum cuti raya coordinator program  bagi suprise pulak dah..
" you all jangan nak tanya senior2 you all OSCE before ni macam2 mana.. you all punye are TOTALLY CHANGES!"
*mak aih..semua batch aku yang kene??asal format exam baru je kiteorg start dulu..maybe batch kiteorang ni terlebih excellent kot!tapi bila rewind balik aku rase siapa yang lahir 1990 adalah manusia eksperimen..

*batch aku adalah first batch yg science and math in english
*batch aku yang pakai mykad,rasenyelah..haha
*time kat matrik batch aku paling ramai and banyak masalah..
*kat mana2 tempat aku study pun batch aku banyak buat HAL..haha..

by the way aku tak jumpa lagi tempat retail! naik cuti ni nak kena bagi alamat dah..ape nak jadi ni..

 

No comments:

Post a Comment