what goes around comes around

assalamualaikum...


selamat hari isnin blogger2 kesayangan...as usual sleepy monday..argh! knape asal isnin je manusia jadi malas? ke aku je yang malas??argh lagi!..pagi pagi dah kesejukan perjalanan dari serdang nak pi kolej..kan best kalo my bro hantar direct pi kolej je..xpela..naik train pun train la..janji hantar half way..hehe..bersyukurla winod:)


last week otak eden sangat la penat..dengan exam formative and drug interaction presentation..mencabar la sangat..pastu dengan jiwa kacau and masalah hati..omeygi! dislike! tak mengapa pun..masih boleh dikawal..
bak kate omputeh what goes around comes around..kesabaran dan kecekalan amat penting.. sape je yang takde masalah kan?orang giler je yang aman tanpa masalah... takkan la eden nak jadi orang giler kot..choy!


okeylah.. study time dah tibe..sumbat earphone , on playlist kpop  and on your mark,get set go!


p/s: baru je lepas mid sem last week pastu this week  sebok ngan mini pharmacy..entah ape2 ntah..next week final plus OSCE.. dapat hint dari sir yang OSCE keluar BREAST CANCER!mantap...tu baru malignant disease..belum ade petanda yang OSCE for pharmaco dapat hint or tak..plis sir pasha..we are begging for your tips!;)))


3 comments:

  1. awok..muke awok cm muke kite la...

    ReplyDelete
  2. @hanie: taw xpe..huhu

    @mizz winnie: aah la awok..nape boleh mcm tu erk?hahasengal...

    ReplyDelete