easy to learn:)

assalamualaikum..

kita selalu cakap masing-masing ada mata boleh tengok..tapi boleh ke nilai sesuatu pakai mata je? so,guna mata untuk tengok and guna otak untuk nilai;) 
kata-kata semangat untuk cik winodd:
doesn't matter lah if orang cakap "otak ko boleh pakai ke tak" or "ko ni bijak sangat ke"..sebab diaorang tu fikir guna otak kita ke? hidup kalau selalu nak fikirkan apa orang cakap bila nak maju kan? so ade mata tengok sendiri, ade otak fikir either it is true or not and sometimes heart is generally function untuk selitkan a bit of simpathy and humanity..janganlah kejam sangat dalam menilai sesuatu..and kita ni manusia biasa yang lemah..tak payah la susah-susah nak hukum someone atas sebab dia dah buat salah dengan kita..tapi tak semestinya i was take it for grunted! kita semua ada PENCIPTA dan PEMILIK..DIA yang MAHA BERKUASA atas setiap makhluknya:)
p/s:otak dah penat layan kerenah manusia yang berbagai.. tiba-tiba terfikir kenapalah buang masa nak fikir pasal orang sedangkan kita sendiri terkontang kanting..;) by the way seronok sangat dapat balik rumah jumpa family..even mood swing semacam..
sedang cuba menghabiskan brilliant legacy..drama ni penuh konflik..lak?motip?

No comments:

Post a Comment